6 Aralık 2013 Cuma

Bir EAL 'li , ONUR CABİ



Onur CABİ 2009 yılında Eskişehir Anadolu Lisesinden mezun oldu. Osmangazi Üniversitesinde  Makine Mühendisliği okuyor. Fotoğraf merakı küçük yaşlarda başlamış ve gelip geçici bir heves olmamış. Yakında fotoğraf amaçlı bir Avrupa gezisi planlıyor.

 Onur Cabi bize fotoğraf serüvenini anlattı ,fotoğraflarını paylaştı. Onur'a başarılar diliyor, teşekkür ediyoruz.






2006 Yılında başladım ben bu serüvene, dedemin eski fotoğraf makinelerini kurcalayarak.
Bir süre geçtikten sonra karar vermiştim, kendime filmli bir makine alacak, film yıkamayı öğrenecek ve o internette gördüğüm fotoğraflar kadar güzel fotoğraflar çekecektim.





O sıralarda EAL' de  eğitimim devam ediyordu sayısal öğrencisiydim, fotoğraf okumak istiyorum diye söyleniyordum ama imkansızlığın ben de farkındaydım. 2007 nin başlarında  ufak çaplı istediğim  gibi bir fotoğraf makinesi edinmiştim.Fotoğraf forumlarında geziniyordum ama tüm baktığım fotoğraflar dijital ile çekilmişti ve benim onların yanına yaklaşmam çok zordu.Azmettim bir çok grup ile gezilere gittim ve bir süre sonra insanların beni ve azmimi takdir ettiklerini farkettim ve bir süre sonra bir klüp ile ben geziler düzenlemeye başladım. Bu süre içinde ilk aldığım filmli makinem bir gezi dönüşünde yere düştü ve kırıldı.Sabahlara kadar yas tuttum,ailem üzüldüğümü fark edip elime bir miktar para verdi ve Eskişehir sokaklarında stüdyolara girmeye başladım ‘Elinizde 2.el makine var mı ?’ sorusuyla, neyse aradığım makineyi bulmuştum ve artık hiç engelim yoktu.






Gezilere gidiyordum,her gezi sonunda fotoğraflarımda gerekli düzenlemeleri yapıp paylaşıyordum evet başarmıştım.Kendimi tatmin edecek kadar fotoğraf çekiyor insanlardan beğeniler alıyordum.






İlk sergimi lise yıllarımda Eskişehir Anadolu Lisesinde açmıştım ve sonrası bir, bir geldi. Üniversite Kulübüm ile açtığım Kanatlı AVM,Espark AVM ve NEO Outlet de açtığım sergiler ile devam etti.Yıllar yılları kovaladı bir çok ekipman değiştirdim ama en sonunda anladım ki aslında bu iş makine ile değil tecrübe ile oluyormuş.












2013 yılındayız OGÜ Makine Mühendisliğinde okuyorum 2012 yazında Film ve Fotoğraf Sektörü için cennet olan Los Angeles’ta bulundum.Bir çok tecrübem oldu.Kendi arkadaşlarım ile dolaşabildiğim bir fotoğraf kulübüm var ve daha Dünyada gezebileceğim bir çok ülke var.Ve tüm bunları yaparken bana yardımcı olan ailem,fotoğrafçı arkadaşlarım ve tanıdığım bir çok insanı hatırlayıp gülümsüyorum..







ONUR CABİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

İzleyiciler